BİNALAR MI SOKAK MI




Kurtulmadı tuttuğum kanarya, dişlerini boyadı bir dut
    Korkulan sokaklarda bile değilsin, nereye çıksam.
Ben yazarsam serserilere, okursam orospulara
       Şimdi en pahalısından bir tütünlesin.

Benim ağrım eksikti o gün
Önce sen her şeyi toparladın
Kurbağa gösterdin, orkide falan
Koklatmadın yol üstünde öpüşmeyi
Olsun, sen ıslak sokak sevmezsin, bin bizim olsun asfalt.

Sana neyi vursam, tirenlerde kara çocukları mı
Hep cennetliksin hep günahkar bahtım
Çekilmişken kuyusuna peygamberiyle bir 
Yani biz, hani bizim tam vaktimiz.

Korundan ağacıma gelme niçin!
Ve ses etme kadınına
Kapım sırtım gibi açık ve yalnız.

Buharım ben! Tenime çizme kalpleri
Gel diyemiyorsun geleceğimi biliyorsun
Suçlama bir köprü aramızda taşlı ve ıslak
Beni bir ezgiden ayırırsın, amenna bir gün erken iyileşir herkes

Şehrin binaları ezilsin istiyorum
Altında kış uykusu sizin bu sevmeleriniz, 
Ne güzel şey bir bilsen, bir anda 

Güçlenmek. Yalnızlığına onsuz sevişebileceğini söylemek.

Yorumlar

Popüler Yayınlar