YEŞİL GÖZLERİN VARDI DA NE OLDU





Şimdi geride kaldın. Acımasız armonilerin sırdaşı
           Kırılan jestlerin ahıyla, güneşin değiştirdiği güzel gözlerinle
Bak dur orada bir portakala. Sonbaharı vardır herkesin.

Sevsen de bir keman olsam, olur mu kalbini görmem
     Mümkün mü hiç kumar sevişmelerimiz. Geceleri bölen
Dersleri kaçırtan ayaklarımız. Ellerimden ayıkladığım tatsız geçmiş
      Kızardı çünkü geç geldin, aşkı vurmuştun benden önce.

Beni kamçılayan anlamsız bir yürüyüş, sen ötede kaldın
         Kendi fotoğrafını yaksan, bir kereliğine yensen ve yenilsen 
Doğduğu yeri hangi kalp sever lütfen sevgilim olmasın.

           Hırkamı astım geçen gece, bu bir kalış demek
İşlenmekten değil, nakışa benziyorum, sahte değil. 
Yeşil gözlerin vardı da ne oldu, beni mi sevdi
Her şeyi kurtarsaydı sessizlik, tanrım at koynuna beni çakalların
               Bir ovayı özlerdim yeşile kansaydım.

Tavanlara bir resmin olsun, ama dur böylesi mutluluk olmaz
Beni boğmazsan ben kimim, ellerinin izini göstermeliyim, 
Baharın şarkısı elmasa döndü, aşkta ikinci yok
 Kabart kendini seviliyorsun, haritası var damarlarının
Görecektin gençliğimi, diriliğimi yaşamaya uzanırken.
Unut gitsin.

   Sen miydin kapımı kıran, erkeğiydiniz limanların, 
Giderken tüm dillerin faşisti, yeşilliklere tükürsem ne denli ağlarsınız
                 Sen miydin, öyleyse sus kendimi uyutacağım, 
Yaş on dokuz elimde dolaşıyorum bütün kırları dünyanın
 Gözlerin yeşil de ne var sanki, Tanrı'dan bir bahçe istemeyi bilmiyorsun.



Yorumlar

Popüler Yayınlar