KARANLIĞI KORKUTMAK VAKTİ





Aşk hüznün yorulduğu sahnesi
Eve yalnız girdim bu sabah
Bileği olmayanın jileti olmuyor
Kalbi olmayının son şiiri bir halta benzemiyor.

oyalanıyorum bir kaç aydır sıcak duştan sonra 
    bu dokularımı düğüm yapan kim
ve saçlarım niye böyle kıymetsiz, rüzgara dönmüyor
O rüzgar sevmenin kopup yüzü delme hissi,
güneşin bugün gelme ihtimali de yüksek.
  
Senle kaç kişi kaldık 
bu olur olmaz edepsizliğim benim 
bir çok insanım, üstümdeyim 
 ama isterdim kalkayım çırılçıplak
ve bu senin karnını doyursun, 
hiç olmadı bir pencere açsın.

      
   Ne kadar perişan bir aşk,
Bana güzel günlerden bahset, bu ayrılığı tekmelemekten.
        Karışık yağmur, gözyaşım, gururum, özlemim
Bana inat bulutsun sen, tepemden in.
         Ben saydırırım ağzıma kötülükleri,
Bir kalbim inanmaz gözlere, kalbim haketmedi
Ben ettim aşıklarımın nefretini.

    
Söyle lütfen ne varsa. Bir güzel bulalım
Emanet olun, Tanrı'yı üzmeden.
                   Bana niye hoş gün olmaz, sen erkeğim, 
       Kiraz çiçeğinden eksik miyim, tanır mısın bir sardunyayı
Güzel gördüğünü mü sanırsın! Hoş günlerden ne eksiğim,
                            Amansız sohbetten.
Ne tatlı elimi ayağımı çekmek aşktan.

               Beni kurman ihtiras oyununa, bir biblo olmalı sevgim öyleyse
                       Ne de olsa yakışır bir harabeye! 
Ben senin en çok bir hüznün olsun isterim. Tanımazsın gözümü başkası anlatsa.
          
Ben bir emeğim, kirletirim
Keşke diyorum, sen susmuyorsun, başkasının uğramadığı o yatağa
Sorular sorma. Ben kör yaratıldım, kime değsem özür diliyorum 

     
Bir tablo astımsa odamıza bakma diye
Senden erkek varsa tatmayayım diye, dağlar ne güne duruyor
            Ben bir aldatma bilirim, sensiz çıkmak ölümden, 
Çiçeği koparmak.  Akşamlar küsüyor, akşamlar iyi ki var,
      Dönmeyi biliyorsun üzmeyi bildiğin kadar.
Ne perişan bir yolun sonu, beni sayıklar mısın, 
Yoksa yakar mısın sevdiğim yanlarını. Herkes gibi kovulmak 
          Kuş ol kul olma, kaybolmayı buldum sonunda.
Bir gün biz olacağız
Yeniden el ele tutuşmuş küs çocuklar gibi
Değil mi senin kanın kalbinden ağır
Benim de yüreğim seninle dayanıyor 
Bir gün yeniden ilk aşkıyız birbirimizin, bağlandı eli kolu kötülüğün.

Senin öyle bir yüzün var
Karanlıkta unutulmuş oyuncak
Belki de ben uç dedim sana
Biz Türkçe gibi güzel kullanırdık yatakta sevişmeyi, 
    Yaşar biz gibi aşkını unutmuş 
kurdun soluğu ve karlı dağı.


Bana güzel günlerden bahset, bu ayrılığı tekmelemekten.

Yorumlar

Popüler Yayınlar