KÜÇÜKSÜN HÜZÜN






savunmaz kalmayı iste
iklim değişikliği mümkün 
yağmur her an bırakabilir seni
ne de olsa terk edilmeye gelir bu yatak
unutma ve yap
domino taşları isteyerek ölmüyor nasılsa
ama sen yapabilirsin,iste
kaburganı unut, kalbin savunmasız 
elli metreden fazlası gereksiz onu sevmeye 
zamanın bittiği yerde, kargalar başlıyor
bugün elleri üşüyen insanların doğum günü
bir yunus tarafından söylenecek sana;
insan,şu nefes alamayan fani severdi seni
zamanında üşümekten kurtarmışsın onu hatta
duymuş olduğum acı, yunus tarafından iletilecek sana 
beni arayacaksın, sen kimin uydususun? 
kimi vurduysam onu sevdim.
Duy
zamanında aştığın yokuşları
uzun bir iran kilimi gibi sallıyorlar 
her şey ters, şimdi iyi!
seninle bir savaşa tutuşmayı istiyorum
son kez

dün gece rüyamda yaşlı
kırmızı bir kuşa sarılmıştım 
ses telini fısıldadı
-gözlerinin üstü birer balon 
altları ise yeni boyanan gri
ne kadar gömülebilirse o kadar gömülmüş çukura!-

bir şiir buldum çekmecede
paylaşsam dedim kararsızdım 
ertesi gün ölüydün
beni büyük yükün altından çektin
bir fanisin, yunus söylemişti
bir faninin zihninde ömür kaç yıl 
kaç dakika parçalamaz insan kalbini
en güzel odada duran sevişmek !


kesilmiş damar gibi düzensiz ağladığında 
o dünyaların birinde mutlaka güzel uyuyorsun
sesin duvardan duvara çarptığında
yankının varlığına şükürler olsun!

BİR GECE ÖLMEMEK URSULA!
BU GECE ÖLMEMEK BİR ÇOCUĞUN GERİ KALANINI KURTARABİLİR.


bu gece hiç güçlü değil kalbim ama ıslık çalıyor!

Yorumlar

Popüler Yayınlar